Menu

Carlsberg Kazakhstan компаниясы 2017 жылды, Қазақстанда құйылмалы сыранын жетекшісі ретінде аяқтады

2017 жылы Carlsberg Kazakhstan Қазақстандағы ұстанымын нығайта берді. Елдегі сыра нарығының көлемін 2017 жылға қарай 9% -ға өсіру аясында, компанияның сатылымы алдыңғы жылмен салыстырғанда 29% -ға артты және соңғы тоқсандағы жүк тасымалдау нарықта ең жоғары көрсеткіші болды. Компания энергетикалық сусындар нарығында сенімді №3, ал №1 сыраның жобасында болды (2017 жылдың соңғы 4 айындағы жеткізілімдердің қорытындысы бойынша) .

Қазақстанның сыра нарығы: 2017 жылғы қорытындының қысқасы

2017 жылы қазақстандық сыра қайнатушылар жалпы 562,9 млн литр сыра өндірді, бұл 2016 жылы өндіруден 67,9 млн артық (Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитетінің деректері). Біз сыраның акциздік мөлшерлемесін күрт көтеруден гөрі кезең-кезеңмен мемлекеттік реттеудің маңыздылығы өнеркәсіптің өсуіне ықпал еттік.

Сату көлемінің өсуі

Өткен жылға қарағанда Carlsberg (+ 42%), Kronenbourg (+ 34%), Zatecky Gus (+ 32%) және Derbes (+ 31%) сыра бренділерінің айтарлықтай өсуі байқалды. Өсім барлық сату арналарында байқалады, бірақ DIOT (draft in off-trade   ең жақсы динамика арнада көрсетілді компанияның сатылымы алдыңғы жылмен салыстырғанда 57% -ға артты. Компанияның сыраға жатпайтын портфолиосына келсек, Flash Up энергетикалық сұйығы өткен жылмен салыстырғанда сату көлемінің айтарлықтай өсуін көрсетті: + 58%. Нәтижесінде, жылдың аяғына дейін Flash Up нарық үлесін 6,5%[1] алды.

Нарық үлесінің өсуі

Компанияның үлесі де ұлғайды: 2017 жылдың қорытындысы бойынша бұл көрсеткіш 39,4%[2], құрады, бұл 2016 жылға қарағанда 2,9% жоғары. Zatecky Gus (+ 1,6%) «Балтика»(+ 0,5%), Большая кружка(+ 0,5%) және жаңа «Добрый Бобр» бренді (+ 0,5%).

Өңірлердің ең әсерлі нәтижелері Солтүстік (+ 4,1%), Оңтүстік (+ 3,8%), Орталық-Шығыс (+ 3,7%) және Алматы (+ 3,5%) болды.

Тұрақты даму жобалары

Carlsberg Kazakhstan орнықты даму саласындағы және жаһандық және жергілікті деңгейде жобаларды ерекше көңіл бөледі.

2017 жылы, Carlsberg Kazakhstan Қазақстан Carlsberg Қоры қолдады Young Global Пионерлер халықаралық білім беру бағдарламасы, қатысу үшін үміткерлерді іріктеу ұйымдастырды. YGP Talent Network - бұл 19-25 жас аралығындағы болашақ көшбасшыларға арналған халықаралық білім беру бағдарламасы. Оның миссиясы әлемдегі ең талантты жастарды біріктіру, көкжиектерін кеңейту, мәдениетаралық қарым-қатынас деңгейін көтеру және әлемдік проблемаларды шешуде инновациялық шешімдерді табу үшін жаһандық ойлауға үйрету.

Сондай-ақ, 2017 жылы компания «Мөлдір Су» өңірлік экологиялық жобасын іске асыруды жалғастырды. Жоба шеңберінде су объектілерінің жағалаулары еліміздің үш қаласында - Алматы, Балқаш және Атырауда, сондай-ақ Алакөл көлінде тазартылды. Сонымен қатар, Алматыдағы акция кезінде жиналған пластмассадан бастап, жобаның тағы бір мақсаты - Қазақстандағы қалдықтарды өңдеу жүйесін ұйымдастыруға өз үлесін қосу мақсатында келісім-шарт ұйымы - Zeta қоқыс жинауға арналған контейнерлер дайындалды.

Бұдан басқа, компания алкогольді тұтыну мәселесіне назар аударады. 2017 жылы Carlsberg Kazakhstan екінші рет әлемдегі ең ірі сыра қайнату компанияларының негізін қалаған Global Beer Responsibility Day бастамасын қолдады. Бұл бастаманың ауқымы бүкіл әлем бойынша 54 млн-нан астам адамды қамтиды.

Сондай-ақ, 2017 жылы Carlsberg Kazakhstan компаниясы 2015 жылы «ASBK» компаниясымен бірлесіп іске қосылған барыстые қалай оқытуын және сақтау бойынша «Ирбис» жобасын қолдады (Қазақстан биоалуантүрлілікті сақтау ассоциациясы).

Жаһандық деңгейде, 2017 жылы Carlsberg Group жаһандық климаттың өзгеруі сияқты қауіп-қатерлерге, су тапшылығына және адам денсаулығына байланысты проблемалар жауап болып табылады НӨЛ, қойылатын бірге тұрақты даму саласындағы жаңа ауқымды бағдарламасын іске қосты. - нөлдік көміртекті із, нөлдік су жоғалту, НӨЛ жауапсыз тұтыну және нөлдік оқиғасы стратегиялық ұзақ мерзімді мақсаттар: Бағдарлама төрт барлық компанияларды Carlsberg Group қаратып стратегиялық мақсаттарды, және олармен байланысты мақсаттарды қамтиды. Carlsberg Kazakhstan ресурс үнемдеуді өз қызметінде басымдық ретінде қарастырады. 55,8%, электр - 42,9% -ға, сондықтан, соңғы 5 жылда, 2012 жылдан бастап, компания, 51% -ға, жылу энергиясын, оның өндірісінде су нақты шығынын азайту алды.

Carlsberg Group компаниясының Шығыс Еуропадағы нәтижелері

Белоруссия, Қазақстан және Әзербайжандағы Carlsberg бизнесі пайдасын көрсетті. Қазақстан, атап айқанда, сыра нарығындағы компанияның үлесінің көтерілуіне және премиум брендтер үшін тамаша нәтижелерге қол жеткізген, табыстардың артуы есебінен нәтижелерге қол жеткізді.

Аймақтағы таза табыстың органикалық төмендеуі 1%-ға, литрге шаққандағы кірістің 8%-ға артуымен ішінара өтелетін 8% көлемінің азаюы. Есеп берудегі таза кіріс Ресей рублінің нығаюына байланысты 7%-ға өсті.

Органикалық операциялық табыс 12,2%-ға артты, бұл өнімнің литріне шаққандағы кірістің оң динамикасына және «Сапарға Қаржыландыру» бағдарламасын жақсы орындауына байланысты. Валюта бағамның оң әсері нәтижесінде есептілікке операциялық пайду 21,2%. Операциялық пайда маржасы айтарлықтай жақсарып, 240 базистік байнадан 20,4% дейін өсті. Жылдың екінші жартысында өнімнің литріне табыстың кем күшті өнімділігін және үшінші тоқсанда ауа райының салдарынан жоғары салыстырмалы базасын әсер операциялық пайда 9,2%-ға өсті.

 

[1] Оff-trade арнасында, Nielsen Қазақстан қалалық ритейл-аудит деректері бойынша.

[2] Оff-trade, Nielsen Қазақстан ритейл-аудит деректері бойынша.

байланыстар

Байланысу үшін

корпоративтік қатынастар бойынша көшбасшы, ТОО "Carlsberg Kazakhstan" ("Карлсберг Казахстан" ЖШС)

Надежда Овсянникова

Tel +7 (727) 321-01-00 (ішкі 252), моб. +7 777 551 0 252 Email [email protected]