Біздің сыра оқиғалардың бір бөлігі болып табылады және біз тұтынушылардың бұл іске жауапкершілікпен қарағанын қалаймыз. Сол себепті біз «Нөл жауапсыз тұтыну» атты өр стратегиялық мақсатын қойдық.
2030 жылы Carlsberg Group барлық нарықтарда ішімдікті асыра пайдалануды азайту саласында жақсартуларға қол жеткізуге ниеттеніп отыр. 2022 жылға қарай біз ішімдік брендтерімізді ұсынатын барлық жерде ішімдіксіз сыраның болуын, сонымен қатар, қаптамадағы жауапты тұтыну туралы хабарламалардың және онлайн болуды қамтамасыз етеміз.
2030 |
2022 |
|
|
Біз жауапты тұтынуды алға жылжыту үшін үш бағыт бойынша жұмыс жасап келеміз:
Біз түрлі жағдайлар үшін ішімдіксіз сыраның кең таңдауын тұтынушыларға ұсынамыз
Біз өнімдеріміздің заттаңбалары арқылы және онлайн түрде тұтынушыларға жауапты тұтыну туралы ақпарат береміз.
Біз тұтынушыларымызды диалог және араласу арқылы жауапты таңдау жасауға ынталандырамыз.
Ішімдікті мөлшерден көп тұтынуды барынша азайтуға талпына отырып, біз 2020 жылға қарай тұрақты даму саласындағы БҰҰ 3-ші мақсатын, жекелей алғанда, ішімдікті мөлшерден көп тұтынудың алдын алуды нығайтуға бағытталған 3.5 және жол-көлік оқиғалары нәтижесінде өлім мен зақым алуды азайтумен байланысты 3.6 мақсаттарды ішімдікті тұтынудан кейін автокөлікті айдаудың алдын алу бойынша біздің бастамаларымыз арқылы қолдаймыз.
«Сыралық барлау» - бұл ішімдікті қате пайдаланумен байланысты бірқатар бұзушылықтардың: 21-ге жетпеген жастардың тұтынуының; және мас күйінде көлікті айдаудың алдын алуға бағытталған едәуір маңызды әлеуметтік іс-шаралардың бірі. Қазақстанда науқан 2009 жылдан бері жыл сайын жүргізіліп келеді. Оның басты мақсаты – өзекті мәселеге жұртшылық назарын аудару.